maandag 2 februari 2015

Show Up 2015

Wat een verrassend fijne plek die Haarlemmermeer expo hal, ruim & licht.
En het show-up team maakte er weer een smaakvol geheel van.
Complimenten voor de standbouw en de styling surprises.

Ontvangen door dit geweldige werk van Merijn Hos:



Ik ging natuurlijk op kraambezoek bij mijn nieuwe boek 'op een vuurtje', het zomerse zusje van On FIRE, het grote bbq boek. Bij de lieftallige dames van Uitgeverij Snor.


Maar daarnaast heb ik een mooie nieuwe evenementenlokatie die mag worden aangekleed, daarvoor ging ik inspiratie opdoen.
En in gedachten doe ik altijd flink inkopen voor mijn imaginaire culinaire woonwarenhuis.

Ik word altijd blij van de mooie bloemen van Vlinder & vogel.



Deze kraanvogelborden van Catchii zijn perfect voor een diner aan het water: 


En van Engel wordt ik altijd blij, ze blijven zichzelf opnieuw uitvinden en dat doen ze heel erg goed.



Mooie dingen gezien, wel heul veul geprintte papiertjes, hoe leuk ook, echt te veel.

Ik werd heel blij van de Krantenkapper, het papieratelier, mooie hangende planten van Carlijnslottje, zag prachtige Franse handtasjes van Mauricette waar ik heel hebberig van werd. De met chocolade bedekte drop van Lakrids is mijn nieuwste junkfood, proef vooral niet want je wilt alleen maar meer!

Er was fijne friet voor de deur, goede koffie binnen. Volgende x lekkere soep & salads als lunch? flesje water erbij..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten