zondag 26 oktober 2014

Dutch design week-I



Samen met mijn grote mademoiselle reisde ik af naar Eindhoven voor de Dutch Design Week, 
we begonnen met de afstudeerexpositie van Design Academie EIndhoven.
Geweldig. En zoveel inspiratie. 
Bijzonder om te zien hoeveel ontwerpen gaan over besparing, back to basics, oude ambachten en het omarmen van de natuur als inspiratiebron. Pindakaas van alleen pinda's, de insectenbar, tools om weer met je handen te eten en instrumenten om iemand die gevoed voor met een slang in de maag toch de smaakpappillen te laten prikkelen.
Super aankondiging:




Ik ben dol op poppenhuizen en deze herbergt een hele zeefdrukkerij 


Een 'machine' die prachtige symetrische bouwwerken van rolletjes klein fabriceert, die had ik tijdens mijn aftudeerproject keramiek wel willen lenen.


Deze prachtige installatie met voorbeelden hoe je gropene mensen weer samen aan tafel kunt krijgen




De print van zelfontworpen stof met een rok in hetzelfde materiaal was de favoriet van mijn mademoiselle, ze heeft er een prachtige foto van gemaakt.



Er was hele lekkere koffie met brownies of blondies.
Catering was overal tijdens de DDW2014, supergoed geregeld.

Dit is slechts een kleine sellectie van de afstudeerexpositie, er was zoveel meer.
En pas onderdeel I van onze trip. Wordt vervolgd...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten