zondag 29 juni 2014

ELLE festival

ELLE festival was 'in town'
Ik ging voor een food & flower excursie.
Eerst de samenwerking van Vlinder & Vogel met Maartje van den Noort bij Annliz bewonderen
Deze Engelse dame op de foto paste prachtig in de Zomerse setting.
Ik vond er ook de mijn droom werk tas:
groot, grijsblauw leer, zeer fraai
en als je hem te vol stouwt, zoals ik regelmatig, een geheime optie tot rolkoffer.
Nog even sparen....




Toen eindelijk de prachtige Stella Maris hot spot bewonderd.



Er was een supercursus Bento boxen maken bij Roppongi


Ook vond ik het tijdelijke hoofdkwartier van woonmodetrends,
ingericht met het thema wanderlust; een eclectisch feestje.
Ik kwam natuurlijk vooral voor de ananassen




En niet te vergeten de leukste uitgeverij van Nederland:
Uitgeverij Snor bij Foodware op de Looiersgracht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten