zondag 29 juni 2014

ZOOmeravond in Artis

Elk nadeel heeft zijn voordeel,
als culinair ondernemer, specifiek cateraar van feestelijke zaken,
heb je in de zomermaanden weinig tot geen vrije tijd. Speciaal niet in de weekenden.
Je werkt wel op feesten, maar mist altijd alle andere die tegelijkertijd plaats vinden.
Nu mijn lijf met werk sabbatical is kan ik met volle teugen genieten van alle zomerse feestjes in & om de stad. Dit weekend pakte ik een culinair festival mee, het ELLE festival en de
ZOOmeravond in Artis.
Daar speelde Kris Berry met Perquisite. We zijn fan, dus dat was superbe!
Maar er was nog veel meer leuks te doen..



Ik heb jarenlang de mademoiselles in deze karretjes door de tuin getrokken,
in hun peuter & kleuter tijd wekelijks.
Tegenwoordig hebben we de Artisjaarkaart vervangen voor een museumjaarkaart.
Maar we komen graag terug om te zien hoe het alles en iedereen vergaat.
En dit was een geweldige gelegenheid. 
Vooral omdat oma vrijkaartjes voor ons had gespaard!



Kleine mademoiselles worden groot!


Zazi's eerst college.
We kregen een lezing over kabouters, symbool voor liefde voor de natuur.



Kris Berry & Perquisite

De catering in Artis heeft een flinke upgrade ondergaan.
Ik herinner me lauwe frites en slappe koffie,
Maar die koffie is nu echt ok, 
en er waren allerlei prima tapas achtige zaken te koop.

Je eigen eten & kleedje meenemen mag ook.
Dat doen we volgende keer! 




Er komen nog veel meer ZOOmeravonden, iedere zomerse zaterdag is Artis open tot zonsondergang.
Met optredens, lezingen, workshops, rondleidingen en de prachtige tuin die 'an sich' in de schemering al sprookjesachtig moois is! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten