zondag 25 mei 2014

Zomerfeest


Gisteren was onze laatste grote fotoshoot voor ON FIRE, het 4 seizoenen barbecueboek dat ik maak met uitgeverij snor.
Fikkie stoken wordt een tweede natuur.
We waren de hele dag te gast op camping De Lievelinge, wat een mooie plek.
En superleuk om samen zo'n mooie produktie te maken.
Met mijn charmante uitgevers: Claudette & Annemarieke, de hardstwerkende fotograaf van Nederland Sakia, onze filmcrew Thomas & Monique, babrbecuekoning Gabi, onze kinderen, die dubbellen als model, assistent, lokatie-explorer, entertainment, Lola zelfs als uitstekende visagiste en alle lieve vrienden/ modellen die met veel geduld hun fotomoment wilden afwachten.

Nu worden alle recepten, alle plaatjes en alle tips&trucs in een mooi boek gegoten.
Beging September is het af! Spannend hoor, ik houd jullie op de hoogte van de geweldige leuke PR campagne die er aan komt. Ga ik nu heel even uitpuffen....











De mademoiselles mochten als toetje van de dag nog een rondje in de zweefmolen van De Lievelinge.
De mooie sfeerfoto's zijn van @moonzissou Het portret van Lola Rosa en die van de lieftallige assistentes maakte ik zelf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten