woensdag 6 februari 2013

Bring it to me

I love take out, of beter thuisbezorgen...
Begrijp me goed, ik doe niets liever dan koken, liefst dag & nacht. Maar er zijn ook andere zaken te doen.
Dus bestel ik eten. Liefst op een drukke dag. Waarop als je zelf al zou koken hoogstens tot een pastaatje komt. En dan liefst iets dat uren stoofde, roosterde of marineerde. Waar overduidelijk liefde voor koken inzit.
Je gaat eind van de dag even op de bank zitten, schenkt een drankje in en 'ping' de bel. Schat! Het eten is klaar!
Mijn lieftallige kookatelier collega Sterk in Eten bezorgt geweldige maaltijden aan huis voor het hele gezin, onze buurtIndonees levert prima saoto soep, ik laat ook graag sushi brengen.
Gisteren brachten ze ons het ultieme comfortfood. Warme goulash, met nog warm knapperig brood. Je hoefde het alleen nog maar in een kom te scheppen, de bijgeleverde crème fraîche, peterselie & chiliolie naar smaak toe te voegen en lepelen maar. We zijn fan van goulash@home. En het is ook nog zo'n charmante onderneming. Dus zeg het voort!
En doe het zelf ook wat vaker, zo'n thuisbezorgmaal. Luxe op je bord!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten