dinsdag 19 mei 2009

le sandwich

Bij thuis werken hoort thuis lunchen of als het even kan met een vriend of vriendin anderhalf uur lang in de stad. Het zelf kunnen kopen, kiezen en maken wat je eet biedt een eindeloze schaar aan mogelijkheden.
Mijn lentevoornemens om straks weer in al mijn zomerjurken te kunnen glijden vereisen een gezonde en voedzame aanpak. Maar het moet natuurlijk wel lekker blijven.
Van een lekkere sandwich wordt volgens mij iedereen blij, maak eens:
  • vers grof volkorenbrood met oude kaas en wat tuinkers, of
  • rosbief met mierikswortel en snijbiet, of
  • wit knapperig tijgerbrood met aardbeien, of
  • boerenbrood met gegrilde kip, tomaat, basilicum en ruccola, of
  • Turkse pide met gegrilde groenten en humus
Bakje radijsjes erbij en een glaasje romige biologische karnemelk. Verbeeld ik het me of voel ik me nu al fitter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten