maandag 2 maart 2015

Op de thee bij de dotjes

Een uitnodiging voor een Valentijns high tea van Hester & Marielle: 

Och wat was het fijn,
alsof ik in mijn favoriete sprookjesboek was beland.
Alleen al de uitnodiging. Eén speciaal voor mij.
Ik was daar al zo mee in mijn nopjes dat ik het daadwerkelijke feestje bijna vergat.




Op een zonnige zondag in Haarlem stond al dit prachtigs & lekkers klaar voor mij en de andere lieftallige dames die te gast waren.
We hadden onze feestkleren aangedaan, mooie cadeautjes ingepakt en werden onthaald als prinsessen, minstens...
Je eigen servet, prachtige bloemen, thee, sandwiches, en al die taartjes. Ik had ze allemaal wel willen proeven. Nooit meer weg willen gaan.
Toen ik weer en route moest waren we voor mijn gevoel net begonnen te praten. Volgende x houd ik ook de avond vrij! 
Wat een inspirerend gezelschap.






Cheers dames, het was geweldig! 
Ik ben vereerd dat ik er bij mocht zijn.
Op mimosa, dots, bloemen, taartjes, jullie en dicht bij jezelf blijven.
Blijf in je comfort zone, doe wat je het beste doet.
En elkaar een beetje helpen.
Volgende keer bij mij? 


xx

3 opmerkingen: