zaterdag 21 maart 2015

A Shot of Joy


Of ik & mijn kleine fijne appartement gefotografeerd mochten worden? Natuurlijk, zeker door een van mijn favoriete fotografen: Brenda van Leeuwen. Voor een interieur special. Maar het interieur paste niet bij de rest van de artikelen. Te 'high end' Wahahahahaha, mijn 40 vierkante meter?!
Tijd om de wereld te vertellen dat het maar zo 'petite' is. 
Vandaar dit stukje op Shot of Joy van Stephanie Pander.
Ons kleine, maar zeer fijne huis.

Mét openbaar zwembad voor de deur en prachtige park om de hoek.
Zo red je je met 2 opgroeiende mademoiselles in de stad.
De vele ramen mét erker in de grote verlichte woonruimte. De originele granieten vloer in gang & keuken. 2!! balkons waardoor we op een uur of 2 op het heetste moment van de dag na, altijd in het zonnetje, buiten kunnen zitten.
Daar groeien onze verse kruiden, eetbare bloemen en plukjes sla.

We doen hier en daar wat ruimte consessies, maar de grote eettafel blijft!
Mijn zeer royale collectie kookboeken ook en een voorraad knutselspullen waar je u tegen zegt. En in Parijs, Tokio & New York is zo'n klein appartement al een groot goed. 1000 x liever dit dan een eensgezinswoning in Suburbia.
Hoewel een tweede huisje met kippen en een moestuin.....


En dan hebben we ook nog ons buitenverblijf Chez De Duikelaar 
alwaar mijn fonkelnieuwe kookatelier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten