zondag 21 september 2014

Snorfestival



En route..
Op naar het snorfestival op de Lievelinge.


Lisa van snor, klaar voor de ontvangst! 


Het weer was prachtig. Er was zoveel leuks te doen!
Allerlei workshops, bloemen, adviezen, de yvestownfair en de presentatie van alle nieuwe snorboeken waaronder On Fire, mijn boek!!
Oh wat is het mooi! Ik had er al een gezien, maar nu ik het zo zag glimmen in de najaarszon.
Supertrots, stapels lagen er. Ik signeerde voor het eerst van mijn leven een boek.




Stapels waren er! Wil je er ook een?


De koks van de Lievelinge bbq'den uit mijn boek.
de zoete aardappels & de broodjes venkelworst met zure kool.
En ik grilde polenta op deze megagrill die ik serveerde met geconfijte rode ui en bosuitjes die ik serveerde met romesco saus.


Wat een feestelijke dag, en ik heb zoveel mensen gezien & ontmoet. Lieve vrienden, gezichten die ik tot nu toe alleen virtueel kende, fijne collega's en de eerste fans. Fabuleus! 



En mijn moeder maakte bij Vlinder & Vogel deze prachtige bos felicitatiebloemen:



Superbe! Lieve snorren bedankt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten