maandag 14 april 2014

Surprise des mademoiselles

Mijn lieve meisjes hebben een surprise feestje georganiseerd voor mijn verjaardag,
Wat lief!!

Het gaf wat onrust tevoren, ik mocht op de dag onder geen beding mensen uitnodigen, taart bakken of andere feestelijke dingen doen. Tegen al mijn natuurlijke driften in.
Bij het ontwaken kwam er een lauw gefeliciteerd...
Ik dacht dat ik als eerdere jaren mee uit eten zou worden genomen met opa & oma.
Maar die brachten me na een snel kopje koffie in de stad weer naar huis ?!
Maar Lola & Zazi hadden bedacht dat hoe teleurgestelder ik zou raken op de dag zelf, des te fijner de verrassing.


En toen: SURPRISE.
Ze hadden de hema leeggekocht, cadeautjes uitgezocht, slingers opgehangen, maskers, toeters, feestprikkertjes, hapjes en taart.
Alle gasten hadden opdracht gekregen om drank mee te nemen (dat mochten ze zelf niet kopen) en bloemen. Veel bloemen. Er verscheen een feestelijk diner van gebraden kippen, frieten en salade door wat extra actie van een lieve vriendin. Heel onwennig voor de deze jarige om een feest te hebben dat thuis ontstaat en weer wordt opgeruimd! Maar wel prettig.
En ik heb een huis vol pioenen, rozen, ranonkels, tulpen, seringen. Wat een feest!




Mijn lieve pubers waren halverwege het uitnodigen van surprise gasten toen helaas de batterij van de telefoon leeg was. Haha, dus de dag erna deden we het feest nog eens dunnetjes over.
Voor deze middag had ik namelijk zelf mijn vrienden uitgenodigd.
Ook de tweede ronde was zeer geslaagd.

We rolden Spring rolls van de restjes kip, aten rabarber-appel--aardbeien crumble, dronken nog een glaasje bubbels. Heerlijk weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten