woensdag 8 januari 2014

tv

Wat wil jij later worden?
Hmmm eigenlijk niet veel meer dan ik nu al ben.
En eigenlijk wil ik doen wat ik het liefste doe en daar dan geld mee verdienen, schikt dat?
Mooimaker, kok, lekkere recepten bedenker, ontzettende kritisch zijn op de kwaliteit van alles dat geconsumeerd dient te worden. De boel hier en daar organisatorisch bijregelen
En dan veel bladen, boeken en blogs lezen, door veel plaatsen zwerven en overal kijken & proeven om inspiratie op te doen. En koken, veel koken.
Van dat laatste heb ik voor onbepaalde tijd een verplicht sabbatical, vind ik zelf wel goed klinken.
Dus toen ik een aanbieding kreeg om me ergens de komende maanden full-time in een tv studio te begeven om voor de camera van alles van eten te vinden. Opbouwend vanzelfsprekend..
Heb ik dat serieus overwogen.
Na de eerste schrik; bewegend beeld, grijzend haar, té volumineus naast een eventuele collega...
Leek het me toch een te overwegen tijdsbesteding.

Maar nu hebben ze voor een ander gekozen..
Eigenlijk wel een dikke pfew! Want alleen de sollicitatie vond ik al heel spannend.
Nu kan ik rustig herstellen en mooie dingen blijven maken.
Daar gaan we dan weer wel een filmpje van draaien, kan ik aan bewegend beeld van mezelf vast een beetje wennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten