maandag 13 januari 2014

The student hotel

Het ging van de zomer open, ik had de plaatjes in de bladen al gezien.
Nu heb ik zelf een hele fijne horecalolatie op kruipafstand.
Dus de drang om er te gaan eten of drinken was nog niet zo groot.
Maar nu mijn lichaam een sabbatical heeft ingelast en onze prachtige lokatie aan het water wordt neergehaald en new&improved wordt opgebouwd werd het tijd om hier eens een kijkje te nemen.

Wel al een paar keer langsgefietst. Proberen de ingang te vinden;
er staat aan de voorkant een groot bord met 'this is not the entrance'?!
Maar je duikt tegenover de hoofdingang van het Lucas ziekenhuis de wijk in en dan rechtdoor maar...
wijst zich vanzelf.

En het is leuk, ik kan niet anders zeggen.
Leuk opgebouwd, veel voor weinig,
van spaanplaat, betonhekwerk en wat kratten een leuk interieur.
Lekker sfeertje, internationale gasten maken dat je je een reiziger voelt.
Deed me een beetje aan Berlijn denken,
grappig genoeg lees ik dat later terug op de site; Berlijnse sfeer, gelukt dus.
De lunch is fijn, prima noodle soepje, lekker broodje mozzarella.
Het is vast niet als speelplaats bedoeld maar de mademoiselles vonden de binnenplaats uitstekend geschikt voor tikkertje met obstakels.
Het is er lekker hangen met goede wifi.
Ook als je geen student bent.
Ik ga er maar eens een ochtendje zitten werken denk ik.
En ze hebben een daghap voor daar of take-away voor 6-7 euro,
die gaan we binnenkort ook proberen.







http://www.thestudenthotel.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten