vrijdag 12 juli 2013

zo jammer...

Ik leid een druk bestaan...heerlijk druk, maar druk.
Een avond uit met vriendinnen, ergens eten, bijpraten, genieten...
Zeldzaam geluk.
Ik wilde al zo lang naar dat ene restaurant. Ik was al fan voordat ik er geweest was.
Scande de nieuwe menukaarten, volg de eigenaresse op de voet op in sociale media.
En nu eindelijk was het zover, we zouden er neerstrijken.
We hadden onderling veel te bespreken maar het warme bad van deze geweldige tent zou dat zeker veraangenamen.
Maar, toen de grote maar....
Het eten was goed, niets op aan te merken op een klein detail hier of daar.
Maar... lekker eten is niets zonder de juiste bediening.
En het is niet zo dat ze niet vriendelijk waren ofzo, maar we moesten op het eerste glas water na om alles vragen. De eerste borrel, de kaart, of we mochten bestellen, dat we de wijn hadden uitgezocht, of we een toetje mochten..... Op het meer dan irritante af.
Ook geen advies over menukeuzes, wijnsuggesties, alleen dat de vis op was.
En in mijn potentiële nieuwe lievelingsrestaurant zou dit allemaal dik in orde zijn.

Dat ze vervolgens gezellig plaatjes gingen draaien, samen vast een drankje dronken tegen het einde. Heel gezellig allemaal, leuk voor de bediening. Maar mijn teleurstelling was groots.
Toen we wegliepen vroegen ze of het had gesmaakt, ja dat wel. Zeker wel, maarja...

Ik was bijna verdrietig, hier zou ik voortaan heen willen, liefst elke week. Lekker eten, comfortabel.
Dus niet. Ik loop al de hele week met een kleine kater.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten