donderdag 4 april 2013

Food we Love

Cadeaupakketjes zijn altijd fijn!
Zeker als je ze onverwacht krijgt, gevuld met alles waar je van houdt.
Bij Food we Love kun je zulke pakketjes bestellen voor de culifreak.
Ik kreeg een prachtig pakketje samengesteld door de Engelse chef van Vermeer.

Zijn lievelingsolie, sconesmix naar recept van zijn mama, een heel spannend flesje limonade op basis van oa paardebloem voor bij het bijgeleverde fish & chips recept met mooi verhaal.
Dat doet altijd eten. Ik ging nog de volgende dag op jacht naar versgebakken vis voor bij het drankje.
De sconesmix heb ik uitgeprobeerd op de vakantievierende mademoiselles, ik snoep af en toe van de chocolade.
Dan heb ik nog steeds een fijne fles cider, die maak ik soldaat bij een stapel pannenkoeken denk ik.
En die remeker kaas, daarvan wist ik al dat die lekker was, mmm
Kortom een culinaire ontdekkingsreis in een doos!

Dat ik niet van grassige dingetjes in mijn chocolade houd en niet van zoete limonades...pas de problème. Agree to disagree toch....
En ik ben veel te eigenwijs om zomaar een kant en klare scone mix te maken, verving de melk door karnemelk en voegde wat zout toe. Mijn testteam was desalniettemin razend enthousiast.

Je kunt iedere maand zo'n verrassingsbox ontvangen, geweldig om jezelf cadeau te doen.
Of op een verjaardag voor iemand bestellen. En de smaak van de samenstellers is meer dan goed.
Ik bekeek eerdere boxen en heb spijt dat ik de Spaanse heb gemist..
Dus ga je gang, kijk & bestel: http://www.foodwelove.nl/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten