maandag 14 januari 2013

Reclame

Hoe doe je dat het beste? De hele wereld laten weten dat je bestaat op je eigen charmante manier. Zonder dat je teveel mensen ergert? Mensen zelf laten kiezen of ze overspoeld willen worden met blogs,tweets, nieuwsbrieven, pinterest plaatjes en al dies meer is een goed begin. Maar om de mensen daarvoor te laten kiezen zul je je toch kenbaar dienen te maken. Natuurlijk met ludieke acties, spannende plaatjes en een onverwachte glimlach.Want alles waar ik voor sta moet het leven aangenamer maken. In mijn geval culinair gezien dan. Mooiere spullen, lekkerder eten en de hoogst mogelijke eenvoudigheidsfactor in het verkrijgen daarvan. Er is natuurlijk die geweldig leuke webwinkel, maar de core-buisness is toch wel het cateren en aankleden van allerlei evenementen; verjaardagsfeestjes, boekpresentaties, congressen, diners & borrels. Daarnaast het implementeren van nieuwe horeca concepten; leuk menu, styling, goed afgericht personeel. Dat werk.. Natuurlijk is het allerbeste visitekaartje dat je je werk gewoon goed doet. Iemand ziet je werk en denkt, dat wil ik ook. Of je trekt hun aandacht met een goed gevoel, een sfeerbeeld, tekst of een hapje dat aanspreekt, verrast en wellicht inspireert. Innocent drinks doet dat heel goed! Ik stond ooit dicht bij hun Nederlandse introductie en ben fan van het eerste uur.De mutsjes actie is geweldig: goed doel, erg aantrekkelijke handel. Het product blijkt vervolgens belachelijk lekker & gezond. Vooral via hun Britse site & nieuwsbrief zie je geweldige voorbeelden van hun imago:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten