dinsdag 30 oktober 2012

Every Day Magic

Soms gebeuren er dingen die je zomaar, uit het niets, een enorme 'boost' kunnen geven.Ik volg al jaren en jaren het merk RICE uit Denemarken. Kende het verhaal van de oprichters, had een reportage van hun huis bewaard. En bewonder ieder jaar de nieuwe collectie. Als Madame Charlotte later groot is, is dit wel de esprit die ik uit zou willen stralen. Zeg maar zoals beginnende ontwerpers dat hebben met een Karl Lagerfeld of voorzichtige 10-jarige rockzangers met Mick Jagger.Toen we ruim een jaar bestonden, kwam er een bestelling uit Denemarken. Van Charlotte Gueniau, de oprichtster van RICE, ze wilde bestellen in onze webwinkel, oh lala. Ik bloosde ervan. Netjes opgestuurd en me ingehouden om er geen 6 kantjes idolate fanmail bij te stoppen. Gewoon, merci voor de bestelling.En nu, onlangs, weer een mail. Toen heb ik me iets minder ingehouden, verteld dat ik haar werk bewonder en via Pinterest bleek we al een voorkeur te hebben voor de zelfde loze kreten hier en daar; http://pinterest.com/mmecharlotte/wise-words/En ze vroeg me een stukje te schrijven op haar blog, woehaaaaaa!!!Maar natuurlijk mevrouw la grande dame de RICE!Maar wat? Moet ik nu in één eerste stukje alles wat ik in me denk te hebben oppennen?Ach nee, beter niet. Ik doe gewoon wat ik hier doe, en laat me vangen door het moment, mijn obsessie van de dag. Et voilá: http://everydaymagic.dk/2012/10/autumn-sparkles/Ik blijf gewoon af en toe een hersenspinsel in het Engels sturen.Wellicht dat we elkaar dan ook nog gaan ontmoeten, vraag ik een handtekening en drinken we een kopje thee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten