zondag 8 april 2012

pasen

Het is zo'n heerlijk lang weekend, ik heb voor mijn gevoel al 2 zaterdagen achter de rug. Laat dat nu net mijn lievelingsdag zijn.
Nu nog 2 zondagen, 1 om rustig te werken en 1 om me vol in het paasgedruis te storten.
Eieren eten, die enorme paastaart soldaat maken, een gebraad of wat, taartjes hier, glaasje bubbels daar. Paaskermis bij opa & oma, lekker knutselen..
Maar vandaag ga ik typen aan een zeer verleidelijk voorstel waarna lunchen op middelbare scholen in Amsterdam mooit meet hetzelfde zal zijn.
Ik klik een eindeloze rij van mijn favoriete muziek aan in itunes, zo creëer ik mijn eigen ultieme radiozender.
Zet nog een potje espresso en aan het werk.
Fijne pasen!


ps Deze chocoladefondant eitjes met een suikerlaagje als pastelkleurige kievietseitjes zijn onze favoriet, ze komen van de Aldi en ze hebben ze ieder jaar weer... Na de paas een hele voorraad inslaan voor je weet maar nooit is zeer aan te bevelen, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten