donderdag 23 februari 2012

Looks Like Food

We zijn bezig met een nieuwe collectie voor de webwinkel.
Want naast koken en eten ben ik beroepsgedeformeerd als ik ben dol op alles dat op eten lijkt.
In mijn privé collectie heb ik sinds kort:

Deze oorbellen, mijn laatste aanwinst van H&M


Mijn nieuwe coole ketting met de appelflap tekst,
net als de rappers die in mijn glorietijd trots hun naam in goud droegen

pannekoek staat ook nog op mijn verlanglijstje, helaas wel in de vintage spelling
Te koop bij Restored in de Haarlemmerstraat een winkel waar ik eigenlijk alles wel wil hebben.

en de bel op mijn fiets:

grâce à a la bella Nora

En het is dat ik niet zo van de tatoeages ben anders zou ik een setje klassiek bestek op de binnenkant van mijn onderarmen serieus overwegen.

In onze on-line collectie wordt dit voorlopig echt het pronkstuk,
met deze ring van Katrina Kaye heb je altijd je ontbijtje bij je..



Maar er zal meer, veel meer volgen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten