donderdag 2 februari 2012

de allerlekkerste choco

Al dat gevraag om recepten,
liefjes, ik kook gruwelijk lekker.
En ik verzin met plezier en gemak een heleboel recepten bij elkaar.
Maar juist deze kunsten moeten mij ook in mijn onderhoud voorzien.
Bloedjes van kinderen, vaste lasten..

Wil je ook zo lekker eten?
Bestel je eten of kom dineren in ons kookatelier of in Mokum aan Zee.
Koop de bladen & boeken waarvoor ik receptuur schrijf,
bijvoorbeeld de laatste Jamie om de witte bonensoep.
Of koop straks allemaal mijn kookboek!
Maar ik geef niet aan iedereen mijn kunsten cadeau!!

Behalve als ik er zin in heb,
zoals met dit ijskoude weer..
Ik verwarm de melk voor mijn koffie en roer er een lepeltje cacaopoeder door.
Zet een dubbelle espresso, strooi er een snufje chilipoeder in en doe er een scheutje kaneelsiroop bij.
Klop de chocomelk schuimig en schenk hem bij de koffie,
Voilá mijn choco-latte de luxe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten