vrijdag 4 november 2011

Proef

Het concept is geniaal.
De plek in het park bijna sprookjesachtig.
Je deelt plankjes met lekkers, drinkt er een fijne cocktail bij, liefst met eetbare bloemen.


Bestelt nog een plankje lekkers en geniet.
Van de wijn, je gezelschap, het vuurtje dat buiten brand.
De decoraties en de bubblegumroze vloer in het toilet.

De geborduurde servetten met je mag niet aan je mes likken,,,
Elfjes in de bediening.



Maar.... ik vind ruim een half uur op je eerste drankje wachten te lang.
Wil niet mijn eigen stoel halen.
Ik vind een medewerker bediening die een courgette een aubergine noemt stom.
Ben dol op conceptueel maar drink mijn espresso echt liever niet uit een jampotje.
Rabarbertijd is over! Bovendien wil ik die roze & friszuur eten & drinken.
En doe die koude tochtende deur dicht alsjeblieft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten