zaterdag 29 oktober 2011

kookt ze nog?

Ja natuurlijk,

alleen niet zo vaak in de gebruikelijke vorm.
Zeg maar boodschappen doen, maaltijd creëren, koken.
Ik zorg er al meer dan een week voor dat recepten van anderen als schoonheden op bord en in schaal komen.
Dat is pas een kookmarathon. Met bijbehorend reistijden heb ik mijn eigen keuken amper gezien.

Wel een kookmarathon die voor fijne restjes zorgt.
Van plakjes gegrilde aubergine maakte ik een megacrostini melanzane,
Groot stuk landbrood met tomatensaus, aubergine & oude kaas onder de gril.
Prima diner..

Ik verheug me nu al op mijn favoriete snack vanmiddag, arancini; gefrituurde risottoballetjes met een stukje kaas erin.
Dankzij een te fotograferen risotto die overbleef. Hoera!

Vandaag duik ik eens lekker mijn eigen keuken in en kook de koeling en de vriezer vol.
Een lasagne, melanzane, een lekker gestoofd kippetje in massala, pizza, pastasaus.
Dan heb ik de hele week weer mijn eigen koelversvak.
Want als er een partij kwam voor altijd en overal verkrijgbare kant & klare, verse, smakelijke. LEKKERE en vooruit..soort van gezonde maaltijden bestond dan werd ik direct lid. En dan ook nog voor iedereen betaalbaar natuurlijk.
Overal filialen van Sterk in eten die je last-minute ook nog kunt bellen. Zoiets...
En dan gesubsidieerd.
Want ales we allemaal lekker & genoeg eten, en dan bedoel ik echt allemaal.
Dan denk ik dat

Ach die ideale wereld..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten