donderdag 6 mei 2010

opmaken voor de vakantie

Als het weer een beetje meedoet, zitten we volgende week ergens aan het water in het noorden van het land.
Tijdens deze week van werken zonder Madammekes in huis geniet ik even van hoe het is als er niet met enige regelmaat gevoederd dient te worden. Tegen 11-en ontbijten, ook al ben je al uren op en aan het werk..

Gisteren werd ik door mijn lief op mijn balkon onthaald met een etagère vol paling&toast. Gewoon zo tegen kinderbedtijd beginnen aan het apéritief, prima!
Daarna naar Restaurant Amsterdam gefietst voor de rest van het diner... Hij asperges en ik een kreeft met frietjes en een colonel toe.

Maar het kleine volk is weldra retour. Vandaag beginnen met de voorbereidingen voor de patchwork vakantie in onze oranje klaphut en die moet nog even afgestyled worden, dus langs de kringloop en de HEMA..
Wat voorraad voor de hongerige mondjes, zakken pasta, tomatensaus, bamisoepjes, flessen wijn, gedroogde Fransje worstjes, veel chips en dan lekker een weekje met onze koppen in de wind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten