donderdag 20 augustus 2009

koken en eten in de manege


Deel je kennis met anderen. Willen jullie kookles? Met een groep vrienden, familie of collega's?
Gewoon een fijne lunch op een mooie plek. Rondsnuffelen op de eerste lokatie waar we artikelen uit onze webwinkel willen gaan verkopen?
Mijn oude collega Willemijn woont in een prachtig huis in de oude manege in Haarlem. Ze is dol op koken. En haar keuken is navenant. Groots! Met een enorme eettafel, piano en een prachtige koffiemachine (dat is dan weer de passie van haar lief). Ze organiseert er workshops. En voorlopig geef ik die.
Je kunt je inschrijven op: www.indeoudemanege.nl
Maar voor een fijne lunch, een leuke high tea of wat dan ook. Mag je me bellen dan boeken we de ruimte gewoon zelf. Die high tea of lunch kom ik ook met plezier bij je thuis koken, diner en hapjes trouwens ook. Bedrijfsborrel? En je wilt wel eens iets anders? Ik hoor het wel.
Sorry voor de rare kleuren in onderstaand blog, mislukt testje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten