dinsdag 26 mei 2009

food for thoughts

help!
Ik heb al een aantal reakties gekregen op mijn blog maar mijn nieuwsgierigheid is ernstig geprikkeld. Wie leest dit? de google service verlicht mij niet met deze kennis. En reageren hoeft natuurlijk niet. Maar als jullie in de gelegenheid zijn, mail me dan eens jullie reakties. charlottephilippine@gmail.com. Dit is zoals eerder gezegd een oefening voor het blog dat ik wil linken aan de leukste culinaire webwinkel van de hele wereld. Dus ik zou bijzonder geholpen zijn met wat extra info.
Intussen sprokkel ik het assortiment van onze winkel bij elkaar.
Zoek je al tijden leuke geruite frietzakken voor je kinderfeest? Een goed idee voor die gezonde traktatie.. De bakvorm van het koekemannetje en de juiste kleurstof om het passend te versieren. Dat leveren we met recept als kado pakket. Misschien wil je het gouden boekjes kookboek erbij?
Je kunt bij ons dat geweldige arabische kookboek krijgen met alle kruiden die ze niet bij de Grootgrutter hebben. Zodat je ook daadwerkelijk alles kunt koken. Je kunt de kruiden daarna ongelimiteerd bij bestellen.
En gewoon alles waarvan ik zelf heel erg blij wordt, mooie blikjes gerookt paprika poeder. Heerlijke chocolade, maar ook kleine zakje smeltchocolade. Voor de perfecte ganache of zelfgemaakte chocoladefiguren.
En die culinaire kadopakketten zijn natuurlijk ook het ultieme kerstkado voor je collega's, relaties en vrienden. Ik kan niet wachten tot de nazomer...

Ik hoor heel graag van jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten