vrijdag 21 november 2014

Flavourites Live 2014





Op naar Amsterdam Noord, Flavourites Live is zeer de moeite waard.
Leuke stands, bijzondere dingen, workshops en veel... veel inspiratie.
Ik heb er een paar pareltjes uitgeplukt, maar ga vooral zelf kijken!








































Deze vintage broches en handgemaakte ornamenten vond ik bij feelsright.nl









































Van mooie touwtjes en vooral kooktouw heb je nooit genoeg, zeker op deze leuke klosjes.






En deze stralende dame van de vintageloods, dat plaatje is helemaal af zo.




De storytiles blijven leuk..



En er was veel tegenlicht, maar deze koperen plantenhangers waren prachtig.




Van die natuurplaten krijg ik nooit genoeg.
En van onderstaande kaarten ben ik fan!
Ze zitten vol bloemenzaadjes, dus ze zijn kaart en cadeau ineen.
Als je ze plant groeien er bloemen uit! 




En dan met je allerliefste Uitgever in de fotobus, natuurlijk mét snor



Engel is en blijft een feest, voor 5 euro naai je er je eigen confettislinger


Een cappuccino en een stuk dadelkoek bij de theetantes.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Bell tent van Urbans&Indians 
waarin Simply Slow het hele weekend workshops geeft
De prachtige maskers die ik zag.
Het nieuwe happymakersblog.com van Monique

Ik heb een heel mooi cadeautje voor mezelf gekocht bij Geertje Aalders, 
en ben toen in het zonnetje op de pond en door het park naar huis gefietst.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten