zondag 10 juni 2012

Nondeju

Nondeju, is voor het eerst mijn eten niet goed genoeg bevonden...Impossible zou je zeggen maar nee, ieder zijn of haar meug.En een wijze les voor Madame. Doe de dingen goed of niet, en dat bekomt me steeds beter.Ik heb mijn eigen stijl, en gelukkig spreekt die niet iedereen aan.Anders zou het een saaie bende worden.Ik ga heerlijk koken en ik of een van de mijnen serveren dat vervolgens uit.We brengen niet meer iets dat u zelf opwarmt en afmaakt, maar een verleidelijk koud buffet? Dolgraag. Bos bloemen erbij?Pas de problèmeVooraf parmaham met een linzensalade, verse kruidensalade met goudbloemen en romige doperwten-munt-dipPlakjes lamsbout met vijgen-balsamico-dressing & een salade met veel groene boontjesHeerlijke frisse aardappelsalade.En toe romige vanille-mascarponemousse met rood fruitOf.. een terrine met voorjaarsgroenten op een kruidensalade met een pittige saus van geroosterde paprikaDan zoete aardappelkoekjes & preikoekjes, geroosterde bosuitjes & eikenbladsla met walnotenvinaigrette.Met eendenborstfilet & sinaasappelsausFrisse Limoenmerenque toe....En nu..op naar Mokum aan Zee, want de zon schijnt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten