donderdag 14 juli 2011

erwtensoep?

Natuurlijk is het overdreven om geljk over zuurkool & erwtensoep te schrijven als het hier zomers een weekje regent.
Maar niet is zo verhelderend als een potje lekker over het weer zeiken.

We hebben wel stamppot gemaakt gisteren, met knisperende andijvie, lekkere zoute spekjes en een flinke lik Hottie aardappelsambal voor mij.
Ik denk dat is straks voor de lunch een lekker pittig bamisoepje neem en vanavond pasta met worstjes in tomatensaus,
Maar wel met een mooie salade. Laten we het seizoen niet ontkennen.
Ik heb mijn huis vol mooie bloemen gezet, knip voor het zongevoel hier en daar een lampje aan.
Mij krijg je niet klein. Nog een ruime week en ondanks dat er vrolijk wordt doorgewerkt hebben we het vakantiegevoel al bijna te pakken.
Weer of geen weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten