zondag 23 mei 2010

tussen de appelbomen

Ik rijd al 3 dagen naar mijn werk tussen de appelbomen: Madame Charlotte resideert deze dagen op landgoed de Olmenhorst. We spelen winkeltje op de voorjaarsfair en dat bevalt ons goed.
Men vindt de nieuwe thermosflessen met bloesems net zo leuk als wij. Wij gaan onze favoriete ruitjesstof definitief per meter verkopen en morgen als bonus op onze laatste dag hebben we een extra boekwinkeltjes met al onze favoriete kookboeken. Superbe!
Ik eet om de dag een Nieuw-Zeelandse pie met tomatenrelish of een Galette (boekweitpannekoek) met gruyère. Glaasje Olmenhorst perensap met spa-rood. Cappuccino, Frans roséetje in de middag. En vandaag een ijskoud biertje toe na de warmte en de drukte.
Een vaste baan als Olmenhorstmarktkraamhoudster behoort helaas niet tot de mogelijkheden. Bovendien voeren mijn kloppende kniëen en zere enkels terwijl ik dit schrijf een heftig protest. Maar het is goed!
Ik ga nu even met de beentjes omhoog mijn truffelworstje opeten met een glaasje witte wijn op het balkon. Ik doe later deze week uitgebreider verslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten