zaterdag 8 mei 2010

Bazaar

Ik heb mijn madammekes na een week logeren uit het bos gehaald, daarna hebben we ons onderweg ondergedompeld in de Bazaar in Beverwijk.
Ik had al een paar x hun nieuwste redelijk aantrekkelijke folders gezien en lief had een Turks dienblad met draagfunctie besteld voor zijn verjaardag. Dus wij op pad!
Heel veel mobiele telefoons, goedkope make-up en sneakers gezien, glimmende pannen, synthetische kleding en tot grote vreugde van de Madammekes: buikdanskleren en veel suikerspinjurken!
De foodafdeling die je apart zonder entrée te betalen ook inkunt is eigenlijk de leukste, maar ik woon in Bos en Lommer....En hier heb je op een rijtje al meer dan die hele bazaar bij elkaar. Als je elders in het land woont waar geen grote Arabische gemeenschap verzamelt is kijk je vast je ogen uit.
En dat dienblad...er waren vele hoekige, extra glimmende versies met veel (te veel) decoraties. Maar voor de juiste moeten we toch naar Ottomania.
We hebben wel prima gelunched, Madammetje 1 een enorme Turkse pizza, Madammetje 2 een bord rôti kip en ik prima telo, versgebakken met ietwat droge bakkeljauw maar wel heel smakelijk. Nog even 4 rondjes in de voor kinderen gratis draaimolen en dan weer naar de bewoonde wereld. En als ik een nieuwe telefoon zonder sim-lock nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten